Garmin Pay™

Vaš Garmin sat je već važan deo vaše svakodnevice, ali sa rešenjem za beskontaktno plaćanje Garmin Pay imaćete više načina za upotrebu nego ranije. To je brži, sigurniji i pogodniji način plaćanja1.

Platite svoju kupovinu

Garmin Pay je rešenje za beskontaktno plaćanje dizajnirano za ljude koji su uvek u pokretu. Bez obzira na to da li uzmete šoljicu kafe nakon jutarnjeg trčanja ili napravite pauzu dok ste u vožnji, Garmin Pay™ vam omogućava kupovinu brzo i gotovo bez napora, uz pomoć sata. Nemate novčanik? Nemate telefon? Nema problema.

Gde možete koristiti Garmin Pay™

Garmin Pay možete koristiti bilo gde gde možete da vršite beskontaktna plaćanja. Pripazite na prodavnice koje imaju mogućnost bezkontaktnog plaćanja i proverite listu kompatibilnih banaka i kartica. Vremenom će se dodavati još.

Plaćanje prevoza putem Garmin Pay™

Garmin Pay™ se sada može koristiti u odabranim glavnim sistemima javnog prevoza širom sveta. Učinite svoje svakodnevno putovanje malo uglađenijim jednostavnim plaćanjem vožnji satom. Nije potrebna nijedna kartica, telefon ili novčanik.

Brz i lak za upotrebu

Uz samo nekoliko brzih dodira, Garmin Pay™ je lako dostupan sa vašeg kompatibilnog Garmin sata. Unesite šifru, izaberite pravu karticu iz virtuelnog novčanika, a zatim držite sat blizu čitača kartica - to je to. Nema potrebe da petljate po telefonu, karticama ili gotovini. Posetite stranicu za podršku za pomoć oko Garmin Pay-a.

Privatnost i sigurnost

Garmin ozbiljno shvata sigurnost vaših podataka o plaćanju. Zbog toga vas Garmin Pay™ štiti koristeći brojeve kartica specifičnih za sat i kodove transakcija svaki put kada obavite kupovinu. A broj kartice se ne čuva na vašem uređaju, na našim serverima niti se prosleđuje trgovcima kada platite. Dakle, plaćate sa poverenjem.

Vaše kartice, vaše prednosti

Pomoću Garmin Pay-a možete i dalje kupovati istim karticama koje svakodnevno koristite. Garmin Pay™ radi sa mnogim kreditnim i debitnim karticama, uključujući Visa® i Mastercard®. Samo ih dodajte u digitalni novčanik sata, a zatim nastavite da koristite prednosti i povlastice koje nude vaše kartice.


Kako to zaista funkcioniše

  1. Preuzmite Garmin Connect mobilnu aplikaciju
  2. Aplikacija je dostupna i za Android i za iOS mobilne uređaje.

    Odaberite opciju Garmin Pay.

  1. Unesite podatke o kartici
  2. Izaberite zemlju i region i prihvatite Pravila i uslove korišćenja.

    Kreirajte PIN kod koji ćete koristiti za plaćanje Garmin Pay uslugom.

  1. Potvrdite registraciju kartice
  2. Unesite jednokratnu OTP lozinku koja Vam je poslata putem SMS-a.

  1. Garmin Pay je spreman za korišćenje
  2. Registrovana kartica je vidljiva u Garmin digitalnom Wallet-u i spremna za korišćenje

Brzo, sigurno i beskontaktno plaćanje

Digitalnom Wallet-u se lako i brzo može pristupiti putem pametnog sata pritiskom na glavno bočno dugme ili odabirom ikone Wallet na ekranu pametnog sata. Kada se prvi put prijavite u digitalni Wallet, od Vas će se tražiti unos PIN koda kreiranog tokom procesa registracije kartice.

Unos PIN koda je potreban jednom u toku 24 sata dok je sat na ruci, svaki put kada sat koristite za plaćanje nakon što sat uklonite sa ruke, svaki put kada je došlo do prekida u merenju otkucaja srca. Dok nosite sat, možete da plaćate ostatak dana bez ponovnog unošenja PIN koda. Ako onemogućite praćenje otkucaja srca, uklonite sat sa zgloba ili su protekla 24 sata, potrebno je da ponovo unesete PIN kod pre plaćanja.

Najčešća pitanja i odgovori (FAQ)

  1. Kako mogu registrovati svoju karticu?
    • Otvorite Garmin Connect Mobile aplikaciju na Vašem mobilnom uređaju
    • Izaberite Garmin Pay, a nakon toga opciju za dodavanje platne kartice
    • Unesite tražene informacije o platnoj kartici. Nakon toga dalje pratite instrukcije sa ekrana aplikacije. Kako biste uspešno završili proces registracije, Banka će Vam poslati jednokratni SMS verifikacioni kod, čijim automatskim unosom je proces registracije završen. Imajte na umu da može proći i do 10 minuta pre nego što se Vaša kartica pojavi u Garmin Pay Wallet-u.
  1. Kako mogu ugovoriti Garmin Pay uslugu?
  2. Ukoliko ste korisnik debitne ili kreditne Visa kartice* , nema potrebe da dodatno ugovarate ovu uslugu u prostorijama Banke. Dovoljno je da svoju platnu karticu aktivirate pomoću Garmin Connect Mobile aplikacije odabirom Garmin Pay usluge na svom mobilnom uređaju.

  1. Gde i kako mogu koristiti Garmin Pay?
  2. Garmin Pay možete koristiti za sva plaćanja na prodajnim mestima koja podržavaju beskontaktno plaćanje, kao i za podizanje gotovine na bankomatima koji podržavaju beskontaktne transakcije.

    Autentifikacija plaćanja

    Unos PIN koda, definisanog u procesu registracije platne Kartice, je potreban

    • jednom u toku 24 sata dok je sat na ruci;
    • svaki put kada sat koristite za plaćanje nakon što sat uklonite sa ruke;
    • svaki put kada je došlo do prekida u merenju otkucaja srca.

    Dok nosite sat, možete da plaćate ostatak dana bez ponovnog unošenja PIN koda. Ako onemogućite praćenje otkucaja srca, uklonite sat sa zgloba ili su protekla 24 sata, potrebno je da ponovo unesete PIN kod pre plaćanja.

  1. Da li moj uređaj podržava Garmin Pay?

    Detaljnije informacije o uređajima koji podržavaju Garmin Pay uslugu možete pronaći na sledećem linku: https://www.navishop.rs/garmin-pay

  1. Da li postoji neki poseban preduslov za korišćenje Garmin Pay Wallet-a?

    Da biste koristili Garmin Pay uslugu, neophodno je da:

    • posedujete Garmin uređaj (pametni sat) koji podržava navedenu uslugu;
    • imate aktivnu Visa platnu karticu* ;
    • u Banci imate prijavljen broj mobilnog telefona koji je dostavljen Banci za komunikaciju tokom trajanja poslovnog odnosa
  1. Koje sve tipove kartica mogu registrovati za korišćenje putem Garmin Pay usluge?

    Možete aktivirati VISA debitne i kreditne kartice** .

  1. Da li mogu dodati više kartica na jedan uređaj?

    Da, u Garmin Pay Wallet možete dodati više Visa platnih kartica i u samoj aplikaciji odabrati podrazumevanu karticu za plaćanje. Takođe, pre samog izvršenja transakcije, možete odabrati Visa platnu karticu sa kojom želite da obavite plaćanje. Ukoliko odabir nije izvršen, transakcija će biti izvršena korišćenjem podrazumevane kartice. Broj kartica koji se može dodati na jedan uređaj zavisi od uređaja, a maksimalan broj dodatih kartica je 10.

  1. Da li je moguće ponovo dodati karticu koja je uklonjena iz Walleta?

    Da, jednom uklonjenu karticu je moguće ponovo dodati u Wallet.

  1. Na koji način mogu deaktivirati Garmin Pay uslugu?

    U Garmin Pay Wallet-u, na Vašem uređaju, potrebno je odabrati karticu koju želite deaktivirati, a zatim odabrati opciju za uklanjanje/deaktiviranje kartice.

  1. Šta se događa u slučaju gubitka/krađe Garmin uređaja?

    U slučaju gubitka ili krađe sata možete suspendovati ili izbrisati karticu iz Garmin Connect Mobile aplikacije na mobilnom telefonu. Ove opcije su dostupne u glavnom meniju Garmin Pay i mogu se odabrati bez povezivanja sata. Dodatno, možete da podnesete zahtev za suspenziju/brisanje tokena korisničkoj podršci banke.

  1. Gde mogu da vidim istoriju svojih transakcija?

    Istoriju transakcija izvršenih putem Garmin Pay usluge možete videti u Garmin Pay Wallet-u, u okviru Garmin Connect Mobile aplikacije. Informacije o transakcijama nije moguće videti u okviru pametnog sata.

  1. Kako mogu da Promenim svoj PIN kod (lozinku) za Garmin Pay?

    Potrebno je da znate svoju trenutnu lozinku da biste je promenili. Ako zaboravite PIN kod (lozinku), potrebno je da izbrišete Garmin Pay Wallet, kreirate novi i ponovo unesete podatke o kartici.

    PIN kod (lozinku) za Garmin Pay možete promeniti u Garmin Pay Wallet-u na mobilnom uređaju.

    • U aplikaciji Garmin Connect Mobile odaberite opciju Device (Uređaj)
    • Izaberite Garmin Pay opciju i u okviru nje opciju Change Passcode (Promeni lozinku)
    • Sledite uputstva na ekranu.

    Prilikom sledeđeg plaćanja putem Garmin uređaja, potrebno je da unesete novi PIN kod.

  1. Šta da radim ukoliko zaključam svoj Garmin Pay Wallet?
  2. Ako tri puta pogrešno unesete PIN kod (lozinku) zaključaćete Garmin Pay Wallet na Garmin uređaju. Dodatno, imate tri puta mogućnost da unesete ispravan PIN kod u Garmin Connect Mobile aplikaciji na mobilnom telefonu. Potrebno je da zapamtite originalni PIN kod (lozinku) da biste postavili novu.

*Raiffeisen banka

**VISA Raiffeisen banke, osim VISA Virtuon i VISA poklon kartica