GARMIN - Napravljen da traje

Ove 3 jednostavne reči opisuju Garmin proizvode, kompaniju, kulturu ... budućnost. Kao vodeći svetski proizvođač navigacionih uređaja, Garmin je posvećen da ponudi superiorne proizvode koji su suštinski deo života klijenata. Garminov poslovni model "vertikalne integracije" drži kontrolu nad svim fazama poslovnih procesa, bilo da je u pitanju projektovanje, proizvodnja, marketing i skladištenje. Na taj način ostvarena je veća kontrola nad rokovima proizvodnje i isporuke, kontrola kvaliteta i usluga. Garmin proizvodi nisu samo traženi zbog svog ubedljivog dizajna, vrhunskog kvaliteta i najboleu vrednosti, već i zbog inovativnih funkcija koje poboljšavaju život kupaca.

Garmin u svojoj ponudi ima široku paletu proizvoda koji pokrivaju sledeće segmente:

Auto navigacija – Gps navigacioni uređaji namenjeni upotrebi u motornim vozilima bilo da su u pitanju automobili, motori ili kamioni.

Nautika – grupa uređaja i instrumenta čiji je cilj da omoguće sigurnu plovidbu i poboljšaju učinak aktivnosti na vodi (npr. ribolov)

Sport – uređaji koji predstavljaju nezmenjiv deo opreme za sportiste i rekreativce svih nivoa. Tu spadaju sportski satovi (trčanje, plivanje, golf), napredni ciklokompjuteri (biciklizam), i multisport GPS pametni satovi.

Aktivnost u prirodi – ručni uređaji namenjeni svima onima koji provode dosta vremena u prirodi. Napredno istraživanje terena i omogućavanje savršene orijentacije su glavne osobine ove grupe uređaja.

Avijacija – Napredni uređaji za komunikaciju, navigaciju, nadzor i integraciju informacija potrebnih za bezbedan let.

Monitori aktivnosti – fitness narukvice i gps pametni satovi pomoću kojih se može pratiti dnevna aktivnost.